HTML

Lakásfelújítás átverésekkel

Lakásfelújításom kálváriája

Friss topikok

  • pénullakilenc: "Ez most nem azt jelentette, hogy szeretem a népet és megbízok bennük," A cigány nem ott lop ahol... (2014.02.22. 23:25) Létralopás - Bátyi András módra
  • bkz60: bkz60 2014.02.12. 05:40:34 Bátyi András címe: 2230 Gyömrő , Köztársaság u. 19. telefonja: (70) 29... (2014.02.22. 14:30) Garancia - Bátyi András módra
  • bkz60: Bátyi András címe: 2230 Gyömrő , Köztársaság u. 19. telefonja: (70) 290 8693 és 06 20-454-91-98 ... (2014.02.12. 05:40) Új fejlemény
  • Lakásfelújítás1 Kft: Nagyon szépen kitaglaltad Batyi András urat! Sajnos vannak ilyen kivitelezőnek nevezett egyének, ... (2013.12.23. 05:00) Burkolót kerestem, generálost kaptam

Linkblog

Létralopás - Bátyi András módra

2011.05.14. 19:15 Átvert

Majd' elfelejtettem, hogy december 22-én, amikor elhúztak tőlem, vitték a létrát is magukkal, ami nem az övék volt.

A villanyszerelési munkákat nem ők intézték, hanem a tág családomból valaki, a létra az övé volt. Mivel én erről nem tudtam, ezért nem is követtem figyelemmel azt, hogy visznek-e magukkal létrát elfelé, vagy sem.

Tény, hogy a létra eltűnt, Bátyi András szerint kirakták a folyosói közös wc helyiségbe - de ott nem volt. Bátyi szerint ebben a házban lakik annyi cigány, hogy bármelyik kivitte onnan feltűnésmentesen percekkel azután, hogy ők elmentek.(Frissítés: ugyanide aznap kiraktam a két konvektor két parapetjét is, ezek a mai napig (2011.augusztus) megvannak, pedig biztos eladható lenne ez is az állítólagos cigány szomszédaimnak, akik állítólag ellopták a létrát. Sőt, azt is hozzáteszem, hogy az udvari szoba ablakát többször véletlenül nyitva felejtettem, és még nem ugrott be senki "nagytakarítani". Ez most nem azt jelentette, hogy szeretem a népet és megbízok bennük, tökre tisztában vagyok a szerencsémmel, de ettől függetlenül akkor sem ugrottak rá az adandó alkalmakra. Ennek fényében egy percekre magárahagyott létra általuk való eltüntetése elég nevetséges magyarázat ettől a laposfejű faszkalaptól)

Ja, és egyébként még az is a sztori része, hogy amikor elkezdtem keresni a létrát, akkor Bátyi felhívta az egyik melósát és akkor kiderült az is, hogy a létrát bizony az a melós elvitte és a létra most éppen Kőbányán van, majd valamikor visszahozza. Aztán másnap már azt mondta, hogy ők nem vittek el semmilyen létrát és hogy a cigányok voltak....

A létra jó nagy, azt nem tudom hány fokú, de annyira nem mai darab, ezzel együtt strapabíró.

Különös ismertetőjegye a létrának, hogy FESTŐK szöveg van fehér festékkel ráírva az egyik felső fokára.

Kérek szépen bárkit, aki ezt olvassa és tud a létráról, hogy írjon nekem itt a blogon, de írja meg azt is, hogy hol van most a létra, mert a villanyszerelőmnek ez érvágás - vagy legalább annyit írjon az illető, hogy látta a létrát. Köszi.

Érdekes, hogy Bátyi Andrásnak telik 1.000.000 Ft-os biciklire (saját bevallása), de nem telik saját munkaeszközre és a gyerekének is más pénzéből vetet diznis belépőjegyet.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://batyi.blog.hu/api/trackback/id/tr742903807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pénullakilenc 2014.02.22. 23:25:22

"Ez most nem azt jelentette, hogy szeretem a népet és megbízok bennük,"

A cigány nem ott lop ahol lakik!
süti beállítások módosítása