HTML

Lakásfelújítás átverésekkel

Lakásfelújításom kálváriája

Friss topikok

  • pénullakilenc: "Ez most nem azt jelentette, hogy szeretem a népet és megbízok bennük," A cigány nem ott lop ahol... (2014.02.22. 23:25) Létralopás - Bátyi András módra
  • bkz60: bkz60 2014.02.12. 05:40:34 Bátyi András címe: 2230 Gyömrő , Köztársaság u. 19. telefonja: (70) 29... (2014.02.22. 14:30) Garancia - Bátyi András módra
  • bkz60: Bátyi András címe: 2230 Gyömrő , Köztársaság u. 19. telefonja: (70) 290 8693 és 06 20-454-91-98 ... (2014.02.12. 05:40) Új fejlemény
  • Lakásfelújítás1 Kft: Nagyon szépen kitaglaltad Batyi András urat! Sajnos vannak ilyen kivitelezőnek nevezett egyének, ... (2013.12.23. 05:00) Burkolót kerestem, generálost kaptam

Linkblog

Átadás 2 hét csúszással - Bátyi András módra

2011.05.14. 12:41 Átvert

December 10 volt a határidő, blazírt fejjel azt mondta Bátyi András, hogy lazán elkészülnek lakásom felújításával addigra.

2 hetet csúsztak, 22-én költöztem.

Ráadásul úgy, hogy miközben cuccoltam befele, a kisszobában még mindig volt valami csinálnivalójuk és őket kellett kerülgetnünk.

Egyébként a legszarabb laminált padlót vette meg a kisszobába, ezt rá kellett bíznom mert éppen dolgoztam, amikor felhívott parkettacsiszolás közben. Szerinte olyan rossz állapotú volt az eredeti parketta, hogy nem látta értelmét a további csiszolásnak. Elhittem neki és rábólintottam, hogy akkor vegyen lamináltat. Elmondtam, hogy milyen mintát ne vegyen és milyet vegyen, abban is megegyeztünk szóban, hogy azon az áron veszi meg, amiért felcsiszolta és fellakozta volna, hiszen ezek mind elmaradtak, de az eredeti felújítási árban benne voltak. Az elszámoláskor egyébként felszámolta és politikus módjára követhetetlenül meg is indokolta, hogy miért kell érte 30 ezret fizetnem.

Még azzal is átvágott, hogy nem fóliázta alá a laminált parkettát, pedig az árba ennek az anyagát is beszámolta.

Természetesen a szerződésbe belefoglalt késedelmi kamatot nem volt hajlandó megfizetni.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://batyi.blog.hu/api/trackback/id/tr52903001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása